wtorek, 15 maja 2012

„Dziecko w oczach Matki” - wystawa prac fotografujących Mam Akademii


9 czerwca (sobota) w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu odbędzie się wernisaż wystawy prac absolwentek Akademii Fotografii Dziecięcej. Fotografie, które zostaną pokazane podczas toruńskiego wernisażu, są jedyne w swoim rodzaju. Wszystkie z nich są dziełem mam, utalentowanych fotografek.


Plakat wernisażu prac absolwentek Akademii Fotografii Dziecięcej


Wystawa jest zwieńczeniem nauki w internetowej szkole fotografii dla Mam - Akademii Fotografii Dziecięcej. Grupa ponad 50 mam z całej Polski, spośród 1300 uczących się w Akademii, przez ponad pół roku pracowała nad różnymi wyzwaniami z zakresu fotografii. Jakie są tego efekty? Zobaczcie sami.

Zdjęcia fotografujących Mam będzie można zobaczyć już 9 czerwca (sobota) w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu.

Uroczyste otwarcie o godzinie 14:00